Letaszíthatatlan a trónról a sült krumpli-rántott hús kettős2014-12-02 - 15:19:01
A
köretek tekintetében úgy tűnik, hogy a sült krumpli továbbra is
a legmenőbb, ugyanis a válaszadók 90%-a előszeretettel készíti
azt bármikor. Ezt a háziasszonyok 77%-a friss burgonyából készíti, melyet
túlnyomó részt (80%) napraforgó-étolajban süt finom ropogósra.
„Ma még a sültkrumpli, meg a rántott hús
mentén zöldül az élet” – énekelte meg Lovasi András 1994-ben a magyarok főzési
szokásait. Igaza volt: egy friss felmérés szerint ma is a legnépszerűbbek közé
tartoznak ezek az ételek a magyar asztalokon. A háziasszonyok idén is előszeretettel
készítenek pörköltet, főzeléket, rántott húst vagy halat szeretteiknek – derül
ki a legfrissebb GfK kutatásból. A
köretek tekintetében pedig úgy tűnik, hogy a sült krumpli továbbra is
letaszíthatatlan a trónról, ugyanis a válaszadók 90%-a előszeretettel készíti
azt bármikor. Ezt a háziasszonyok 77%-a friss burgonyából készíti, melyet
túlnyomó részt (80%) napraforgó-étolajban süt finom ropogósra.A
bő olajban sült ételek elkészítéséhez sok olajra van szükség, ezért számos
háztartásban újra használják azt egy-egy sütés után. Panírozott ételek esetében
a háziasszonyok 30%-a legalább egyszer, 22% kétszer, de vannak olyanok is, akik
akár háromszor vagy akár annál is többször használják újra az olajat.
| Újabb hungarikumunk van 2014-12-03 - 10:56:56Tegnap
pedig hungarikummá minősítették a tárogató népzenei hangszert
| | Minőségi táblás csokival tömjük magunkat 2014-12-03 - 15:07:34A teljes éves forgalom jó részét az ünnepek teszik ki. Tavaly a legnagyobb sláger a
csokoládé-Mikulás figura volt, amire mintegy 1,7 milliárd forintot adtak ki a
fogyasztók az év utolsó két hónapjában.
| | Máshol másként ünnepelnek 2014-12-01 - 10:27:10Felállították ugyanis világ legnagyobb úszó karácsonyfáját Rio
de Janeiróban
| | Családonként átlagosan 50 ezret költünk Karácsonykor 2014-11-27 - 17:13:30Jól mutatja
az ünnepi költségek jelentőségét, hogy az év utolsó hónapjára koncentrálódik a
háztartások (napi fogyasztási cikkeket érintő) kiadásának mintegy 10 százaléka.
Decemberben 20 ezer forinttal többet költ csak ilyen termékre az átlag magyar.
|
|
|